diatrofika.gr
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣΔΙΑΤΡΟΦΙΚΑ

ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ: ΒΡΕΙΤΕ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ

Web Image Yava Blog Post Diatrofi
Κοινοποίηση

Η υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας για καλή φυσική κατάσταση.

Αν θέλετε να αξίζει ο χρόνος που περνάτε στο γυμναστήριο, θα πρέπει να προσέχετε και την διατροφή σας, καθώς η τακτική άσκηση από μόνης της, δεν αρκεί!

Το να ακολουθείτε ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής, μπορεί να σας βοηθήσει να πάρετε τις θερμίδες και τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε.

Eτσι θα έχετε την ενέργεια να ανταπεξέλθετε στις καθημερινές σας δραστηριότητες, συμπεριλαμβανομένης και της τακτικής άσκησης στο γυμναστήριο.

H επιλογή της καταλληλότερης διατροφής για το γυμναστήριο μόνο εύκολη δεν είναι!

Το να επιλέξετε ανάμεσα σε τρόφιμα, τα οποία θα αποτελέσουν τα γεύματα που θα τροφοδοτήσουν τον οργανισμό σας, για να έχετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα στο γυμναστήριο, δεν είναι τόσο απλή υπόθεση, όσο η επιλογή λαχανικών έναντι των junk food.

Εάν θέλετε να πετύχετε συγκεκριμένους fitness στόχους, όπως το να χάσετε το περιττό λίπος μέσω της διατροφής και της άσκησης , θα πρέπει να καταναλώνετε τα σωστά είδη φαγητού, στις κατάλληλες στιγμές της ημέρας.

Το πρώτο γεύμα της ημέρας είναι σημαντικό
Το να καταναλώνετε ένα πλήρες πρωινό σε τακτική βάση, έχει συνδεθεί με χαμηλότερο
κίνδυνο για εμφάνιση παχυσαρκίας, διαβήτη και καρδιακών παθήσεων.

Ξεκινώντας την ημέρα σας με ένα υγιεινό γεύμα, συμβάλλετε στην αναπλήρωση του σακχάρου στο αίμα, το οποίο χρειάζεται το σώμα σας για να τροφοδοτήσει τους μυς και τον εγκέφαλό σας.

Το υγιεινό πρωινό είναι ιδιαίτερα σημαντικό και δεν πρέπει να το παραλείψετε από το πρόγραμμα διατροφής σας, ειδικότερα τις μέρες που έχετε προγραμματίσει να πάτε στο γυμναστήριο.

Η παράλειψη του πρωινού γεύματoς, μπορεί να σας κάνει να αισθάνεστε ζαλάδα ή αδυναμία κατά την διάρκεια της άσκησης.

Η επιλογή του σωστού τύπου πρωινού είναι κρίσιμη. Πολλοί άνθρωποι βασίζονται σε απλούς υδατάνθρακες για να ξεκινήσουν τη μέρα τους. Αυτό δεν πρόκειται να πετύχει.

Ένα πλούσιο σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνες πρωινό, μπορεί να απομακρύνει την αίσθηση της πείνας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και να παρέχει την ενέργεια που χρειάζεστε για να ολοκληρώσετε χωρίς δυσκολία την άσκηση σας.

Ακολουθήστε αυτές τις συμβουλές για ένα υγιεινό πρωινό
Αντί να τρώτε δημητριακά με ζάχαρη που παρασκευάζονται από επεξεργασμένους κόκκους, δοκιμάστε το αλεύρι βρώμης, το πίτουρο βρώμης ή άλλα δημητριακά ολικής αλέσεως με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες.

Στη συνέχεια, προσθέστε κάποια πηγή πρωτεΐνης, όπως γάλα, γιαούρτι ή ψιλοκομμένα καρύδια.

Τα αυγά και μια φέτα ψωμί ολικής αλέσεως με φυστικοβούτυρο, είναι εξίσου μια πολύ καλή επιλογή, καθώς είναι δυο τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες , οι οποίες θα σας γεμίσουν ενέργεια και θα σας κρατήσουν χορτάτους για μεγάλο χρονικό διάστημα!

Βάλτε την πρωτεΐνη στην διατροφή για αποτελέσματα στο γυμναστήριο.
Η πρωτεΐνη είναι απαραίτητη για να διασφαλίσει την ομαλή λειτουργία του οργανισμού σας, βοηθώντας το σώμα σας να αυξάνει, να συντηρεί και να επισκευάζει τη μυϊκή του μάζα.

Η πρωτεΐνη θα πρέπει να είναι βασικό στοιχείο της διατροφής σας, ειδικότερα αν πηγαίνετε συχνά στο γυμναστήριο, καθώς μόνο έτσι θα είστε σε θέση να απολαύσετε τα οφέλη της προπόνησής σας.

Η πρωτεΐνη μπορεί να προέρχεται από:

· πουλερικά, όπως κοτόπουλο και γαλοπούλα

· κόκκινο κρέας, όπως το βόειο κρέας και το αρνί

· ψάρια, όπως ο σολομός και ο τόνος

· γαλακτοκομικά προϊόντα, όπως το γάλα και το γιαούρτι

· όσπρια, όπως φασόλια και φακές

· αυγά

Αυξήστε την πρόσληψη φρούτων και λαχανικών
Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι πλούσιες πηγές φυσικών ινών, βιταμινών, μετάλλων και άλλων ενώσεων, τις οποίες χρειάζεται το σώμα μας για να λειτουργεί σωστά. Έχουν επίσης χαμηλές θερμίδες και λιπαρά.

Επιλέξτε υγιή λιπαρά
Η πρόσληψη ακόρεστων λιπαρών, συμβάλλει στην παροχή ουσιαστικών λιπαρών οξέων και θερμίδων, έτσι ώστε να έχετε τα απαραίτητα καύσιμα μέσω της διατροφής σας, για να μπορέσετε να ανταπεξέλθετε όχι μόνο στο γυμναστήριο, αλλά και στην καθημερινότητά σας.

Υγιεινές επιλογές λιπαρών αποτελούν τα εξής:

· Ξηροί καρποί

· Σπόρους

· Αβοκάντο

· Ελιές

· Ελαιόλαδο

Επιλέξτε σωστά τι θα φάτε πριν και μετά την προπόνηση
Όταν πρόκειται για το τι θα φάτε πριν ή μετά από μια προπόνηση, είναι σημαντικό να επιτευχθεί η σωστή ισορροπία υδατανθράκων και πρωτεϊνών. Τα pre workout snacks που συνδυάζουν υδατάνθρακες και πρωτεΐνες, μπορεί να σας κάνουν να αισθάνεστε πιο δραστήριοι, από άλλα τρόφιμα που περιέχουν απλά σάκχαρα και λιπαρά.

Μερικά από αυτά τα σνακ είναι τα εξής:

· Μπανάνα

· Φυστικοβούτυρο

· Μούρα και εσπεριδοειδή

· Ξηροί καρποί

Η ισορροπία είναι το κλειδί
Ενώ ακολουθείτε έναν ενεργό τρόπο ζωής, συνδυάζοντας σωστή διατροφή και γυμναστήριο, πιθανότατα θα ανακαλύψετε ποιες τροφές σας δίνουν την περισσότερη ενέργεια και ποιες έχουν αρνητικές επιπτώσεις. Το κλειδί είναι να μάθετε να ακούτε το σώμα σας και να πράττετε αναλόγως.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Tα διατροφικά fake news που κυκλοφορούν και η αλήθεια

Market Pass: Διπλή πληρωμή τον Σεπτέμβριο – Πότε θα γίνουν οι πληρωμές για το Youth Pass

Σάντουιτς με αγγούρι