diatrofika.gr
ΖΩΗΤΡΟΦΙΜΑΥΓΕΙΑ

Διατροφή: Τα 4+1 πιο συχνά λάθη που κάνουμε όταν τρώμε φρούτα

46e753e7f396454ba63e87ce792289c7
Κοινοποίηση

Μελέτες έχουν δείξει πως η κατανάλωση επτά τουλάχιστον μερίδων φρούτων και λαχανικών μέσα στη μέρα μειώνει έως και 42% τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου από οποιαδήποτε αιτία.

Τα οφέλη των φρούτων- μέρος και της μεσογειακής διατροφής- για την υγεία είναι γνωστά.

Μελέτες έχουν δείξει πως η κατανάλωση επτά τουλάχιστον μερίδων φρούτων και λαχανικών μέσα στη μέρα μειώνει έως και 42% τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου από οποιαδήποτε αιτία. Άλλη έρευνα έχει δείξει πως η κατανάλωση μόλις εκατό γραμμαρίων φρούτων και λαχανικών την ημέρα μειώνει κατά 20% τον κίνδυνο από τον καρκίνο.

Τι πρέπει όμως να προσέχουμε όσον αφορά την κατανάλωση φρούτων;

Αποφύγετε να πίνετε νερό αμέσως μετά

Ενώ τα περισσότερα φρούτα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε νερό και θεωρούνται εξαιρετικά για αποτοξίνωση, το να πίνουμε νερό αμέσως μετά μπορεί να διαταράξει την πεπτική διαδικασία, να την επιβραδύνει και ενδεχομένως να προκαλέσει οξύτητα. Οι ειδικοί εξηγούν ότι όταν το σώμα μας προσλαμβάνει υπερβολικό νερό, τα νεφρά μπορεί να μην λειτουργούν τόσο καλά, κάτι που μπορεί να μας δημιουργήσει ναυτία και πονοκεφάλους. Καλύτερο είναι να περιμένουμε τουλάχιστον μία ώρα μετά την κατανάλωση φρούτων πριν πιούμε νερό.

Αποφύγετε την κατανάλωση κομμένων φρούτων που αποθηκεύονται για μεγάλα χρονικά διαστήματα

Όταν δεν έχουμε χρόνο, συχνά προετοιμάζουμε γεύματα εκ των προτέρων, συμπεριλαμβανομένων των φρούτων. Ωστόσο, το να αφήνουμε τα κομμένα φρούτα για ώρα οδηγεί σε οξείδωση, γεγονός που μειώνει σημαντικά την περιεκτικότητά τους σε θρεπτικά συστατικά. Επιπλέον, τείνουν να χάνουν τη γεύση τους. Καλύτερο είναι να πλένουμε και να καταναλώνουμε ολόκληρα τα φρούτα.

Περιορίστε τους χυμούς

Ο φρέσκος χυμός φρούτων είναι μια υγιεινή επιλογή, όμως ο χυμός χάνει πολλά θρεπτικά συστατικά σε σχέση με τα ολόκληρα φρούτα. Αυτό δεν σημαίνει ότι μπορούμε να απολαμβάνουμε τον αγαπημένο μας φρέσκο χυμό φρούτων, αλλά θα πρέπει να υπάρχει ισορροπία μεταξύ της κατανάλωσης ολόκληρων φρούτων και χυμών για να μην χάνουμε θρεπτικά συστατικά.

Αποφύγετε την κατανάλωση φρούτων το βράδυ

Ενώ το δείπνο ενδείκνυται να είναι ελαφρύ και θρεπτικό, η επιλογή φρούτων μπορεί να μην είναι η καλύτερη ιδέα. Τα φυσικά σάκχαρα στα φρούτα μπορούν να οδηγήσουν στην έκκριση ορμονών που αυξάνουν τα επίπεδα ενέργειας στο σώμα, διαταράσσοντας τον ύπνο μας.

Αποφύγετε την κατανάλωση κρύων και άγουρων φρούτων

Σύμφωνα με τους ειδικούς το σώμα μας χρειάζεται πρόσθετη προσπάθεια για να αφομοιώσει τα κρύα τρόφιμα, συμπεριλαμβανομένων των φρούτων. Αυτό ισχύει και για άγουρα φρούτα, τα οποία θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε διάφορα γαστρεντερικά προβλήματα, όπως δυσπεψία, οξύτητα, φούσκωμα και δυσκοιλιότητα. Για να αποκομίσουμε πλήρως τα οφέλη των φρούτων, συνιστάται να τα καταναλώνουμε ώριμα σε θερμοκρασία δωματίου.

thetoc.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Η καλύτερη ώρα να γυμναστείς είναι και το «κλειδί» για μακροζωία

Τρόφιμα: Η ακρίβεια ξεκινά από το χωράφι – «Καίνε» οι τιμές για γάλα, λάδι και αυγά – Στοιχεία EurostatΤο κόστος για την παραγωγή των αγροτών – δηλαδή οι τιμές που πληρώνουν για τις εισροές όπως η ενέργεια, τα λιπάσματα, οι ζωοτροφές κ.α.- αυξήθηκε σημαντικά λιγότερο σε σχέση με τις τιμές που πουλούσαν τα προϊόντά τους

Κάνε το πρώτο βήμα μαζί με τα FITNESS® της Nestlé και την Ελένη Φουρέιρα!